Smäller av?

ja.. de känns som jag ska göra de, vette fan va de är med mig.. spanar pojkar som aldrig förr..
förra veckan (onsdagen) va jag iaf och käka på vägverket i blge, när jag satt där vid vårt bord och njöt av den gudomligt goda maten så kom HAN och ställde sig i kön, kön gick precis intill vårt bord.. och jag kunde faan inte släppa ögonen ifrån honom.. så jäävla vacker! De va då klart den mest underbara människa jag sett, både på film och i verklighet, han slog allt.. jävlar i mig..
kvicknade till när maj-lis son kom fram och hälsade på oss.. men bara för nån sekund sen fortsatte jag glo.. haha
hoppas jag var lite osynlig just då.. :P
och så har jag börjat drömma massa saker åxå.. pojkar som jag tycker är fruktansvärt fina har börjat dyka upp i drömmarna,, nån som är drömtydare som läser kanske och kan tala om för mig vad det är som försigår...???
eller spådam/gubbe kanske som kan tala om vart mitt liv är påväg??

Aline börjar bli bättre nu iaf och jag har nästan fått klart i hallen/gången nu så ska köpa tapeter på fredag. UNDERBART!!!!!
Weeeiiii!!!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Fia

Det är väl härligt att drömma aom fina pojkar! Men du behöver en karl sofia!!! Kram

2008-02-28 @ 08:27:09
URL: http://sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0