SNÖ OCH SKOTER!!! Weeeeiii!! :D

Japp.. äntligen MASSA snö som för hoppniongsvis får ligga kvar ett tag..
underbart..
Jag drog med mig Tina ut på en skoter tur idag, UNDERBART!!
Men med mig vid styret och gasen så går de inte så fort, 100 på sjön iaf ;P
men de va bara där de, plant och bra underlag så då provade jag gasa lite.. men fanns ju mer att ge på skotern.
Skoj va de iaf.. hann ju inte prova nå i helgen så för då va bror min hemma som la beslag på den hela dagarna, men aline fick iaf åka med :) och hon älskade de verkligen.
på onsdagen fick hon åka pulka och cross med morbror linus, och va hon skrattade, jag ville åxå åka i pulkan bakom crossen men fick bara åka en liten vända för aline, sen skulle hon åka själv, sen körde jag ett varv med crossen, skoj de med som 17. Sen åkte hon framför linus på crossen och de tjatade hon bara mer och mer om..
på tordagen åkte hon skoter med linus.. och de va skoj de.. och fredagen åkte hon skoter med, men då somnade hon på tanken, hihi.. så sött, ett bra tecken på att hon inte tycker de e obehagligt iaf.
sen for hon till sin pappa över helgen och jag blev super förkyld.. :(
men lever nu iaf och är fit for fight..
jobbat idag och skola imorron.
inskolning onsdag torsdag på en till avdelning på gagnefsgården.. super bra

Måste även passa på att gratlera Liselott till lilla pojken som tittade ut i morse!! Så kul och ser fram emot att träffa dom!

Nu e de natti natti!! Pussimage32
Julgransplundring i Bäsna 1/6-08

image33
Skoterbruden 1/2-08

image34
Å så iväg med morbror 1/2-08


Nån som sett underbara älskade förresten?? jag har setat och gråtit nu hela kvällen för jag tittade på den iaf!  Så bra film

Kommentarer
Postat av: Fia

åh gd vad kul
att åka skoter! jag vill å! förra året hyrde jag och erik en skoter. Det är så kul!

2008-02-05 @ 09:24:13
URL: http://www.sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0