Stackars lilla Nine

ja, nu e hon bra sjuk iaf..
fick hög feber natten till måndagen, och den håller i sig, 39,9 hade hon nu på kvällen och hon kan knappt prata..
kracksar fram nå ljud bara.
och så har hon de super kämpigt att andas mellan varven. låter helt tätt i halsen.
men försöker med allt, varmt honungsvatten och ventoline + avsvällande medicin, jobbigt för henne.
alvedon och ipren om vart annat så hon kan få var 4-6 timme.
hoppas de släpper snart.. jobbigt för henne, men hon e pigg och glad för att faktiskt vara så sjuk iaf.
nu ska jag försöka sova, haft en filmkväll med Matthias och det var trevligt.
inte så ofta vi ses men trevligt när vi väl gör de iaf, en bra film såg vi iaf nu, Stardust va lite skeptisk först för de inte är min typ av film, men den va jätte bra! rekomenderas om ni inte sett den.
skönt att ha vänner som stannar fast jag är som jag är emellanåt..
Kram Kram å natti nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0