Underbar helg

japp.. förutom att jag e SUPER förkyld!
fredags åkte jag och tina hem till magnus en sväng, vi va ett gäng som satt och körde TP frågor, jag tina, magnus, josef, jonas, simon och masgård.
lugn kväll
igår var de en lugn och snorig dag.
Linnea och Signe kom hit och vi käkade varm smörgåstårta, sen kom tina som åxå ville smaka.
Framåt kvällen kom Magnus och jonas som även hade med sig magnus gamla tv som jag fick  :D super bra nu har jag en större tv, och dom fick även lite varm smörgåstårta sen satte vi oss och käkade godis och kollade på smala Sussie, fan den roligaste filmen som gjorts tror jag och inte tröttnar man på den heller. Magnus hade fan köpt med sig en hel årsförbrukning av godis :P haha..
Jonas hjälpt mig även att skruva ner min ringklocka som inte kan sitta kvar när jag ska tapetsera min hall och gången in.. fy 17 va fint de kommer blir när jag är klar...
Ska käka nu sen duscha eller bada och tvätta klart.
Åka och hämta aline hos sin pappa samtidigt som jag skjutsar lillebror till tåget sen, lillpojken ska åka hem, ända till Bräcke  :D

Nu ropar magen på mat..
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0