vad tänker folk med?

ja.. de fattar jag då inte.. om dom nu tänker överhuvetaget.
de tvivlar jag på..
för många killar/män slår och misshandlar sina respektive, helt sjukt..
men vad är det som bidrar till att folk tappar förståndet? Nått lär det ju vara, finns säkert något i alla dessas liv som stämmer överrens med de andra lika blåsta människorna.. fattar inte att vi tjejer ens kan vistas i dessa mäns närvaro, att man kan älska denne och vilja vara med denne även fast han gör samma idiotiska saker gång på gång.
de e allt för vanligt..
och jag vet nu i efter hand att MAN SKA DRA VID FÖRSTA SLAGET, även om killen i fråga verkar ha ångest och lovar guld och gröna skogar..
och hur en människa kan ha ihjäl en annan förstar jag då inte alls.. sinnessjukt rent ut sagt!!!
faan, man vågar ju inte vistas ute bland folk längre, ska man behöva gå och vara rädd??
Min dotter da, hur ska man kunna få sina barn att känna sig trygga i sin uppväxt när de sker massa idioti hela tiden????????????
ggaaaahhhhhh!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0