Elli

ja.. de e namnet på den underbara hästen jag rider nu.. hur go som helst, och så skoj nu när jag har allt ansvar för Elli och Mooni. eftersom Cerstin fått knä avslaget och opererades i måndags så kommer de vara jag som får stå för ridningen av båda.. =) men inga problem nu när jag har nyckel och kan rida när jag vill. Men måste ju erkänna att de e skönt att slippa in och ut släppning iaf.. hehe
Å så har jag min kusse som följer med och rider Mooni så jag inte behöver ha två stycken att tampas med..
imorgon bitti ska vi ut iaf och rejsa lite  :P blir bara en kortis för jag ska iväg och jobba vid 1 så.
Ha de bäst..
Kram Hej

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag var åkte skridskor i går...när du ringde och jag har inga pengar på kortet får lön i morgon.. kommer du i morgon??? I så fall på förmiddagen passar mig.kram

2008-01-24 @ 14:36:40
URL: http://www.sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0