En kortis..

.. känner bara att de va så längesen jag skrev nu.. ska skriva en kortis iaf.
Matten går super bra! Så himla skoj, sen blir de att skriva högskoleprov snart åxå.
Vill verkligen komma in på Sjuksköterske!
Men höga krav så lär nog plugga upp nåra till betyg för att klara de.
Men de blir nog bra.
Helgen som va så hade jag skoj..
Fredag utgång med Sofia i Blge, ,en allt va ju stäng och kasst med folk så de va ingen höjdare när man väl kommer ut på något.. :(
men vi hade iaf super trevligt och de e gott med vin så.
Lördagen blev de att åka till gagnef till magnus och spela TP och vem vill bli miljonär.
De var riktigt skoj! Tina va ju en hejjare på TP, själv fick jag inte många tårtbitar  ;P
haha
kul va de iaf.. nu ska jag dammsuga och sen hämta aline..
På måndag ska jag till läkaren.. :( fan e trött på att va dit hela tiden nu..
Hoppas de hinner bli bra fram till dess så jag slipper gå dit..
men jag tvivlar!

Kram hej

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling, den avslutas idag! Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar och skostorlek :)

2008-01-22 @ 11:54:39
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0