Håhåjaja, håhåjaja

ja.. va ska man skriva här da?
helgen som varit va helt super ;D
va ut med Sofia på husgunget.. hade ap skoj..
va och kollade synen igår, så om ca en vecka så är jag en sofia med glasögon  ;P
synen va inte bra så därav min ständiga huvudvärk.
som jag misstänkte...
så less på vänner som skiter i en.. och för att inte fel personer ska ta åt sig så kan jag tala om att de e Tina jag syftar på..
tråkigt men sant. har sett henne typ 2 gånger de senaste tre månaderna och då bara snabbvisit, och inte ens sms eller ell telefonsamtal kan hon ta sig tid till..
men hennes förlust, jag klarar mig med de underbara vänner jag har för övrigt och min underbara aline såklart
men skulle va snällt om jag fick tillbaka min nyckel som jag sagt till om för flera veckor sen, finns kanske nån annan som behöver den  *blink*
nu ska ajg klä på mig och aline å lämna henne för jag ska jobba till ikväll..
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0