Magsjuka??!

ja, jag vet inte va de är, men Aline spydde som faan i förrgår kväll när hon skulle sova hos mamma, så jag fick sova kvar där jag med så jag slapp ut och krångla med en sjuk aline.. men hon somnade sött efter ca 1,5 timme med spya efter spya.. igår när hon vakna var de som bortblåst..
men idag efter frukort så gnällde hon på ont i magen och sen kom de en fontän ur henne.. :(
spya efter spya fortfarande efter några timmar.. fattar inte var allt kommer ifrån.. och jag känner mig inte så pigg jag heller  =( så jag får väl skiten med skulle jag tro..
den epidemi av magsjuka som går nu ska visst vara väldigt seg att bli av med.. min syster hade den nyligen och on e inte bra än, en vecka efter att den började. .
men men.. sånt är livet, sjuk blir man vare sig man vill eller inte..
bara att hoppas på att lilla nine inte blir dålig så länge  =(
Kraam hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0