Plugg!!

JAPP..Nu blir de tikll att börja plugga imorron, och inom kort kommer jag även att skriva högskoleprov  :D
så taggad!!
Ska bli så spännande att träffa lärare och se hur skolan ser ut imorgon, längesen jag var i en skola och satt vid bänken själv.. kanske får en ångest attack och skiter i de, hoppas verkligen inte de men man vet ju aldrig helt hundra..
ska iaf plugga massa matte nu i full spid så lär ligga i som 17!!!!!
Skoj Skoj, matte e ju nått jag iaf haft lätt för när jag gick i skola tidigare i mitt liv, men nu vet man ju aldrig vad de kan ha vänts till.. bara att hoppas på att jag håller gnistan uppe så jag får mina MVG som jag strävar efter!
Natti nu så jag orkar upp till skolan imorron,,

Bye

Kommentarer
Postat av: Fia

Hello! Ska du bara läsa matte? Ska du läsa vidare till något?
Kul att du är taggad. Håll ut=)Kram

2008-01-15 @ 10:45:03
URL: http://www.sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0