Tarot

ja.. måste bara skriva att NU TROR JAG PÅ TAROT!!
Va så ruggigt mkt som stämde, och sanne som spådde mig kunde säga saker som hon inta hade en aning om.. eller ja som ingen haft någon aning om,, inte ens jag själv fören hon ifrågasatte de..
sjukt men skoj..
massor att fundera på. eftersom korten sa de förflutna så och nutida så kanske man vågar spåna på framtiden åxå?
stora kliv jag lär ta isf.. jag börjar med tillit så jag får en start på mitt äventyr..
Ändra inställning och lita på folk.. GO SOFIA!!!!

och sen en annan sak jag ska ta upp med en underbar människa imorron som var ett råd från korten!!

nu e de natti.. blev en sen kväll hos sanne men ack så trevligt,.. och kändes bara sååå skönt att prata, och hon lyssnade och hade själv lite i bagaget som fick henne att förstå mig lite iaf.. mår fint nu för jag fick rensa ur mig massor!! Käns konstigt för vi inte känt varann så länge, men jag bor ju under hennes golv så de här ska vi bygga på, underbar människa verkligen!!!!
snart blir de "plast-gummi-party" hos henne, med bara tjejor!!!!!  ;) och du Salami, du ska med ju, så vi får lite att fylla våra byrålådor med

Puss och natti!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Spännande!!

2008-01-25 @ 09:31:39
URL: http://www.sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0