Tiden går

ja, den går lite fort känns de som, och har varit väldigt lat med skrivirierna.
men men...
julen var helt underbar iaf, helt lyckad men lite tråkigt att inte aline var med på kvällen men nästa jul ska hon få vara med hela släckten iaf har jag bestämt 
hon fick så många fina saker som hon knappt får plats med i sitt rum men de är bara bra de, hon har mer än många barn kan önska sig tror jag. bortskämd kanske  ;) så de ska va!!! Ändå har jag packat undan en himla massa saker innan jul för hon skulle få lite plats för de nya, men de syns ju inte.
nyår da, ja lördag kväll före nyår så pajjade min mage totalt :(
blev jätte dålig och allt bara rann rakt igenom, måste vara pga allt gött man stoppade i sig under jul. va iaf jätte dålig och hade fruktansvärt ont, och när nyår väl närmade sig så visade de sig att jag fick barnvakt helt oplanerat. Alines farfar ville så gärna umgås med henne så hon fick sova kvar där. 
Så  jag följde då med Tina till Mockfjärd på fest med 80-tals tema, så himla skoj va de!! å så snygga alla var da  :P haha
hade ju ingen kamera så ska lägga in bilder här bara jag fått lite.
Kvällen va jätte skoj och massa trevligt folk, men när jag kom hem så sa magen ifrån igen och de bara sprutade ur mig åt alla håll.. kan ju inte vara pga nån alkohol så, jag skulle nog varit snäll mot min kropp nån dag till och legat till sängs tror jag.. men men, jag hoppas den e på bättringsvägarna nu iaf och att de ska bli "normalt" igen. Får se da.. prata med en sjuksyster på mag-tarm iaf här om dagen och jag ska få nå mer pulver som ska tas dagligen för att neutralisera i tarmarna. men de skulle vänta ett tag till innan.
Nåja, jag lever iaf så ska vara glad för de, finns dom som har de värre.
Och julgransplundring på stora björn stod ju på planeringen till helgen men eftersom jag inte har aline då så blir de inget  =( hade ju totalt glömt bort att de inte var min helg när jag sa att vi ville dit.
*suck*
hon ska ju vara hos sin pappa och kunde tydligen inte ta med henne de 2-3 timmarna de handlar om.
tråkigt för hon älskar verkligen såna tillfällen.
nu ska jag krypa till sängs iaf och hoppas på att bli väckt av telefon imorron och jag får ut och jobba lite, behöver verkligen de!!


Kommentarer
Postat av: Fia

det finns någon som heter molkosan som är helt fantastiskt bra för magen vid sånna besvär... finns att köpa naturkost affärer. MOLKOSAN! man blandar några skedar i ett glas vatten. så bra. KÖP!

2008-01-09 @ 18:28:01
URL: http://www.sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0