11.40

ja då ska Aline till läkaren idag, uppdaterar senare va dom säger där.
Hon kunde inte ens få upp ögonen när hon vakna i morse så hon fick panik för att dom klibbat ihop. Stackarn!!
Och örat får hon mer och mer ont i åxå. suck!!
jobba natt nästa vecka, hoppas hon blir pigg till dess, men får hon pencillin idag så ska de nog vara lugnt till på måndag, men måste höra  syster eller  om nån kan ta henne natten till onsdagen, nån som känner sig villig?? Sen har jag ju en hel helg med nätter åxå, lite svårare att få till de då för då finns de inge dagis på dagarna när jag måste sova heller.. men de ska nog lösa sig hoppas jag, men mamma å pappa ska ju bort iaf, får höra med min mormor å morfar skulle jag tro.
Annars vette fan hur de ska  gå. De e svårt de här gott folk. Men är ju sista rycket nu med 7 nätter sen bär de av till gbg och SEMESTER!!!!  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0