Akuten

japp.. va in och skulle lämna prover idag för att se om de va bättre med muskelinflammationen i benen.
men då säger läkaren att jag får åka till akuten så dom får kolla mitt svullna ben om de kanske kan vara en propp, så jag åkte dit.
va där ca 14.30 och va klar 22.30, 8 TIMMAR!! de e ju sjukt!! inge mat på hela dagen och då blir inte Sofia rolig..
stack mig massa åxå vilket jag inte gillar, dom fick ju inte som dom ville med stickandet så planerna fick läggas om.
svaret va iaf att de möjligen kunde vara en liten propp men inget som var farligt, blir de värre eller inte ger med sig inom en vecka så skulle jag komma tillbaka-..
SUCK!!!

Nu ska jag sova..
Natti Natti!!! Puss

Kommentarer
Postat av: Fia

en propp... men fy..gör det ont? stackars.

2008-07-16 @ 10:34:14
URL: http://sozzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0