NU JÄVLAR!!!

nu är de så att jag SKA veta vem/vilka av mina såkallade vänner de är som SÖKER upp Alines pappa (Anders) och snackar en massa skit om mig!!!
Vem eller vilka av mina nära vänner? Mina nära vänner enligt mig är: Sanne, Tina S, Thomas, Christoffer, Sofia G, Sofia M, Louise, Mikaela, Eva, Jocke, Johan, Liselotte, Liven, Sebbe, Wallman, sen finns de ju flre ytliga vänner åxå som jag inte hunnit lära känna så bra osv.

Då har jag inte skrivit med nån i familjen eller nån annan av släkten...

Så nu SKA jag veta, vem ljuger? Vem kan jag inte lita på?
Anders som hittar på allt eller är de så att ni nån av mina vänner går bakom min rygg???

Tala om da för de här är de inte kul.
Kommer bråka till mig ensam vårdnad av Aline nu iaf så att den/dom som springer å snackar om hur dum i huvet jag är till anders inte kommer ha nån anledning till de mer.

NU ÄR JAG LESS!!!!!!!!!
Vill inte vara misstänksam mot mina nära å kära men fan alla får ju ut för den här skiten, FÖR JAG MÅR SKIT NU!!!!
och de är tack vare att jag inte har en enda JÄVEL att lita på!!!!!!
TACK!!!!!
och aline lider av att inte kunna umgås med kompisar å massa... FY FAAN FÖR LIVET!!!!! Flytta kommer jag och aline göra, men var ska fan INGEN få veta!!

Och du Anders, jag skriver VAFAN jag vill i MIN blogg!! De är väl de en blogg är tillför? att skriva av sig om VAD MAN VILL i???

Och så vill jag att alla som känner mig ska tala om var dom fått de ifrån att jag skulle vara ute och festa och sånt.. de händer iaf typ en gång i halvåret att jag lämnar bort aline för att festa, och de helger hon varit hos sin pappa så brukar jag ha jobbat!!!!!!!!!

SLUTA SNACKA SKIT!!!!!!! NU E JAG LESS PÅ DE!!!
Aline finns alltid vid min sida å de vet alla som umgås med mig!!

BYE!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Du vet vart jag finns om du vill skrika av dig till en som inte känner alla runt omkring dig.

2008-07-22 @ 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0