Fattilapp!!

ja, de är va jag är.. faan va tungt.
Brolle på lördag ju :( *snyft*
Och lovat Aline att vi ska dit med, så jag MÅSTE fan åka även om de svider
längesen de blev så här tomt efter räkningarna..
Nästa månad blir de iaf bättre vet jag!
Äh, jag SKA åka på Brolle, vägrar missa honom!!!
LOVE!! <3

Nu ska jag sova efter en lång dag på jobbet, och en lång dag imorron med, men tror jag flexar ut lite tidigare imorron, har ju iaf över 2,5 timme tillgodo nu för jag är så duktig att komma i tid och ta korta raster  *hehe*

Imorron får jag iaf kul besök som livar upp mig lite och så blir de att dricka ÖL!!!! WEEEIIII!!!!!!!!!!!!!!!
Natti Natti!!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0