*gäsp gäsp*

ja, trött som 17!
imorron bär de av till jobbet igen.. å så jobbar jag fredag åxå, sen blir de skoj när jag kommer hem kan jag lova..
Thomas kommer ju  :D faan va sköj vi ska ha kan jag lova, öl å snacka MASSA skit!! De är en människa som kan få mig på gott humör de kan jag lova. Så många timmar vi har tillbringat i telefon och så mkt jag skratatt ihop med honom tror jag tamefan inte jag gjort me nån annan.. så avslappnat och skönt.
aja, vi har "bokat in" förut att ses men de kommer ju alltid nå emellan så jag hoppas fan de inte blir nå skit den här gången åxå, för blir de de så lovar jag att de är sista försöket för de är inte meningen att vi ska ses om de blir skit hela tiden, minns inte när vi skulle ses första gången men de är då rätt längesen iaf.
aja.. underbar pojk e de där iaf. Tina kommer nog förbi under kvällen åxå skulle jag tro, fan kan ju inte bli bättre  :D

nu ska jag se på tv me Aline och sen läsa saga och natta henne.

Ha de bäst.. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0