Imorron!

ja, imorron blir Aline 3 år, 3 ÅR, kan inte fatta de!
Tiden går så fort, hinner inte med ju!!
Bäbis minns jag inte att hon varit heller, blir så avis på alla som kommer med sina super små söta bäbisar.
men men, kanske händer nångång i framtiden om jag har tur. Men som de är nu så blir de inte på bra länge iaf.

Jag drömmer verkligen om min framtid, haha, kollar massor på brudklänningar och tillbehör, ringar å massa. Har jag iofs gjort i många år men ändå. De finns ju så mkt fint!

Drömma kan man ju alltid göra, förhoppningsvis så blir jag ringmärkt innan jag flyttar ner i jorden iaf.
Sånt som visar sig..

Nu ska jag sova och drömma om min sötsak!! <3

Puss å natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0