Myggbett

måste bara skriva och gnälla lite på alla helvetes myggbett jag fått!! FAN VA DE KLIAR..
baddat dom med salubrin flera ggr men de hjälper inte.. har säkert 20 myggbett.
måste tillhöra den blodgrupp som myggen verkligen älskar..
fy rutti!!!

Johan kom precis förbi med paket till mig  :D så snällt, en fin vas fick jag..
bra att ha, sånt man inte köper själv ju så..

imorron ska min magläkare ringa mellan 8-9 åxå, får veta hur vidare kontroller och sånt skall gå till, måste ju få bukt med smärtan jag får i magen såfort jag äter frukost  =( får knip så jag kan börja gråta varenda gång..

Nu ska jag göra mig klar och lägga mig, jag är så in i bomben trött.
Hoppas sötsak ringer innan jag lägger mig.. saknar honom redan fast han åkte imorse.. blä för att behöva sakna!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0