Preventivmedel?!

ja.. vad ska man ha?
fan va jobbigt de är, klarar helt ärligt inte av hormonerna tror jag, mitt humör e ju för faan sjukt!
eller så är de för att jag är så förbannat trött hela tiden..
vet inte.
tillbaka till de jag skulle skriva om, jag har så svårt att komma fram till vad jag ska ha.
är ju på lång sikt som skyddet ska finnas iaf, har nu p-ring men de blir ju för de första DYRT och sen måste man ju komma ihåg "in" och "ut" dagarna..
funderar på p-stav nu, men jag vet inte riktigt finns ju så många som får massa blödningar av den, ingen riktig mens och vet aldrig när man kommer att blöda, de låter ju jobbigt.
provade ju hormonspiral förrut men de blödde jag av hela tiden så, och koppasspiral kan jag inte ha eftersom jag har så riklig mens,
annars funderar jag på p-spruta? nån som har de som kan säga om de är bra eller om humöret påverkas mycket?
faan va svårt de är, pratat massa med min barnmorska och vet inte nå hur jag ska göra, sterilisering är ju åxå ett alternativ, kommer ju inte få fler barn iaf så..
bara att inse, jag är redan 25 så snart hinner jag inte skaffa nå barn med tanke på mitt hjärta så...
'
ähh.. jag vet inget alls.. !!!!!
faan!!!!

Kommentarer
Postat av: Momagognonusos

Sterilisering? Då har du ju väl fortfarande menstration(eller vad det nu heter).

P-stav säger många är bra. Visst du kommer kanske blöda i 2, 5 eller 6veckor. Men sen slutar det upp i typ 2år.

Bara med tanke på Tamponger, bindor, p-piller kostar så är det nog ett ganska bra alternativ.

Men vad vet jag.. jag är ju kille :P

2008-06-20 @ 03:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0