Senaste nytt

finns inte så mkt nytt, men i torsdags va vi hem till Fia och snabbfikade lite, sen åkte vi hem till Sofia och barnen, våra flickor älskar verkligen att leka ihop.

Söta flickor <-- Söta flickorna, Aline och Alva

Fredagen blev de inge speciellt gjort, va till insjön med mamma och köpte lite grejjs som jag tänkt på länge men glömt av hela tiden.
Men nu är de klart, och när vi kom hem så väntade jag på att Tina skulle sluta jobba å sen drack vi lite öl. Thomas skulle komma upp och dricka öl med mig men de blev inget, som vanligt  ;P haha
hans SKITBIL va ju pajj!! Så de blev jag och Tina sjäva, men vid 23 eller nått så kom Anders förbi, hur skoj som helst och träffa han eftersom de va typ 5-6 år sen vi sågs.

Lördagen blev de Gammelgården i Borlänge för hela slanten, hur skoj som helst, men Aline hade feber när vi vaknade, hon hade även feber igår kväll, men nu är de borta.
Hur som helst, vi mötte Madde och Alexander i Borlänge iaf som planerat och vi hade en mysig dag med många roliga aktiviteter för barn.
Skoj men trött blev man.

Aline som misse <-- Ansiktmålning, Aline föreställer våran Svärker (katten)

 <-- Rida på en liten häst som omväxling är jätte skoj, Aline är nog trött på att jag har två stora hästar bara att rida på, men hon provade även största hästen på plats.

skuttande Aline <-- Och hoppa va jätte kul!

Varför är hon själv på alla bilder för? jo för alexander va en liten fegis och vågade inget av de jag tagit bild på.
Aline blev även väldrigt fachinerad av alla ormar som fanns i en barack där, till och med jag tyckte de va lite obehagligt att gå in där då de fanns en super stor Tiger-pyton där inne, de mindre ormarna har jag inga som helst problem med.

Nu vill Aline ut och cykla och blåsa såpbubblor så lär väl följa med henne, hon vill cykla hem till Markus och visa att hon kan cykla, men jag tror ju att 16 mil är lite vä långt att cykla, hehe
Sen blir de kalas hos Alfred som fyllt 2 år  :D

Faan va jag saknar dig Markus!!!!  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0