VARMT!!!

de e FÖR varmt för mig nu.. har en konstant värk i huvet som inte vill släppa.
MÅSTE komma regn snart, vet at tde är den super varma och torra luften som gör de. jag dricker och dricker emn de vill inte ge med sig.
Somnade ute på gräsmattan idag en stund, vaknade av att svetten rann så jag flyttade mig in och vilade en stund till innan jag skulle hämta aline,
hade utvecklings samtal på dagis idag, bara possitivt. Aline är så duktig!!
Och på torsdag blir mitt lilla troll 3 ÅR!!! Helt sjukt va fort tiden går!!!!
Då blir de kalas!!! Hon har fått välja kompisar från dagis själv som ska få komma..
Blev lagom många iaf! Om dom kommer vill säga.

Nu ska jag passa på att plocka ihop lite här och sen vila före föräldramötet.

Saknar min sötsak! *Pussa på*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0