Ytterligare en helg!

ja.. då har de gått en helg till, helt sjukt va fort tiden går.
Fredagen blev de iaf så kallad fest här hemma. men blev ju inge folk och de få som kom hade dragit när klockan var 23.45, bara christoffer som va kvar och han drog och badade sen kom han tillbaka och sov kvar.

Tack för alla fina presenter iaf, underbara vänner har jag, synd bara at tde inte passa med festen, valde ju faktiskt helt fel helg eftersom de va löning och allt så nyligen så alla skulle ju ut, vilket bidrog till att ingen kunde fixa barnvakt. Men tack alla som kom en vända iaf  :)

lördagen da, då va jag ner och shoppade med mamma, syster och Aline, hittade 2 par svarta jeans, en handväska och ett par skor som jag är fruktansvärt nöjd med, så jäävla snygga!!
 <-- Skorna
 <-- Väskan

handlade även lite annat smått skit  :P

sen blev de hem och ta tag i städningen, va inte så mkt eftersom de var rätt lugnt på fredagskvällen, men blev ju lite disk efter maten och allt iaf.
När jag dammsög och kom till balkongdörren och behövde flytta på gardinen lite så såg jag något som rörde sig på den, kollade igen och tog bort gardinen som låg över och där ser jag EN STOR spindel!!!! Jag höll helt ärligt talat på att dö! började nästan gråta och ringde i panik till Sanne som inte hade hunnit hem och sen till mina föräldrar men dom va påväg till Orsa på cruising. Då fick jag ännu mer panik, fan ville ju få bort äcklet som var ca 5 cm i diameter, har aldrig i mitt liv sett en sån stor spindel, eller jo nångång när jag var ytngre och badade så såg vi kärrspindlar ibland och dom kunde vara rätt stora dom med. och spndlar i fångenskap har jag ju sett såklart, men inte sånna enorma äckel i MITT hem!!!
nej fyy faan, med paniken knackandes i ryggen så gick jag till grannen i hopp om att dom skulle vara hemma och han kom snällt över och tog bort fanskapet åt mig. så skönt!!!

image64
den ser fan liten ut på bilden. men de var den INTE!!! 5 cm, de e fan stort de!

sen da, ja Sanne kom hem och vi drog igång grillen, öppnade en vinflaska och satt ute och snackade skit hela kvällen, tiden gick fort som 17!!

Söndagen da, då blev de premiärdopp för mig  :D jag Aline, Sanne och Isabell va ner till Nässjöm och de va faktiskt skönt!! Men före badet så va jag borta vid hästarna och myste lite, dom fina damerna fick sig en varsin dusch och blev såå fina!! Mooni hann ju vara ren i hela 10 min iaf, när hon kom in i hagen så blev de att rulla sig på enda stället i hagen där de finns jord  :P haha, så typiskt!

Sen på kvällen kom sötsak, helt underbart eftersom jag saknat honom såå mkt.. men han fick ju lov att åka hem imorse :(
är så tråkigt att de e så långt!!
Suck!

Fått mitt sommarschema nu åxå, mkt jobba blie de, och kommer missa Brolle typ alla gånger :( och så jobbar jag när Mka och Jonas gifter sig åxå, men de ska jag se till och ändra på!!

jaha, mer da? hmm.. ne, nu va de slut!!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0