Dåligt med bloggande

ja de har de varit nu, men ska ändra på de nu när jag kommit över min lilla kris.
Varit jobbigt ett tag, 3 år sen underbara Robert gick bort å så..
men nu har jag nya krafter..
i tisdags var jag och aline hem till Sofia, Alva och lilla Johan och käkade mat..
sen drog vi till nya leklandet i Borlänge och det var en riktig hit kan jag lova!!!
As skoj hade de små.. (jag och Sofia med förresten)
Kommer lite bilder därifrån nu

image37
image42

Fullt ös var de i 4 timmar sen somnade aline så sött när i var inne på ica maxi och jag köpte en digitalkamera!! ÄNTLIGEN!!
Nu ska jag göra mig klar och sen gå hem till mamma och å pappa på påskmidda  :D

Va hem till Matthias och såg en film och så igår.. trevligt!

Ikväll blir de vin hos madde med henne och mathilda iaf, ska bli skoj, men tråkigt att dom ska på flamman dit jag VÄGRAR gå för de är ju bara småbarn där...
men men
kanske kommer på nå annat skoj att hitta på jag..
får se..
Kankse ringa Anders för de va ju längesen jag träffa honom.. men vi får se..

Nu ska jag iaf göra mig klar och sen ska jag spackla klart innan jag går till mamma.. sen blir de att slipa klart imorron och sen måste jag ju bestämma tapet som ska upp eftersom mina planer sprack.. men men

Ha de göttans nu den resterande tiden av påsk helgen.. Bye


Saknar dig Robert!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0