För kort sena

japp.. de va de problemet jag har i min onda fot.. en för kort sena som blivit irriterad av ridandet.. men nu har sjukgymnasten talat om hur jag ska sträcka ut den, 4 ggr 2 ggr om dagen + efter att jag ridit..
så hoppas på att de ska bli bra nu iaf.. :) och så ska jag smörja foten med Orudis (zon eller liknanade) varje morgon och eftermidda..
Så nu ska jag se till och fixa de.. inte de lättaste att komma ihåg.. men om det hjälper mig att slippa smärtan så ska de vara bra..

Nu har jag slipat klar ALLA VÄGGAR!! så imorron ska tapeterna upp!! WWWEEEEIIII!!!!!!! så fint de kommer bli..

Nu ska jag lägga Aline i sin säng för hon har slocknat i soffan och sen dammsuga upp allt slipdamm och sen sussa jag med.. men ska ta en öl först och se lite på tv åxå.. MYS MED HELG!!!! Vill ju med Fia ut imorron.. men fan ingen barnvakt ju  :(
SNYFT!!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0