Hemtelefon

tänkte bara tala om att min heltelefon är ur funktion just nu, har ju beställt digital-TV och bredbandstelefoni men vet inte hur jag får igång de då tela hade slut på bruksanvisningar på svenska.. HELT VÄRDELÖST!!!
och verkar inte komma nån beskrivning fast jag ringt och sagt till.. och hur ska jag nu kunna ringa och säga till när telefonen inte fungerar?
kan ju inte ringa support från mobilen heller de blir ju svin dyrt för mig som har de lite små kasst med pengar..
aja.. får se om de sker nå under så de hoppar igång jag har iaf kopplat in alla sladdar tror jag..
men de vill inte fungera :(
*snyft*
KOM OCH HJÄLP MIG NÅN!!!!!

Nu e de sängen som gäller så jag orkar ta mig upp och är pigg nog att köra bil imorron bitti kl 7 till falun..
NattiNatti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0