Tapeter

ja.. då är tapeterna köpta da.. men de står att man ska måla väggen före.. undra o mde behövs?
hmm..
och så skulle de visst inte vara tapetklister man använder heller utan vävlim.. men fan de sa dom inte i butiken!
Va less jag blir!!! tror jag sätter upp skiten imorron ändå så får de bära eller brista...
de e ju inga tunna tapeter som ska upp så jag undrar om de kommer synas igenom då..?
får ringa och fråga imorron igen..
blir så less när de inte kan flyta på enligt mina planer..
men men..
fattar inte vafan det är för fel på msn.. står att jag loggar in från en anann dator hela tiden så jag loggas ur..
omöjligt att någon kan mitt lösen ju..
nån annan som har problem??
har tydligen skickat nån länk till massa folk åxå, virus??
men virus ska man väl inte få när man har brandvägg och anti-virus program?
jag kan inget sånt här ju, hjälp mig!!

Natti natti nu.. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0