UNDERBAR DAG

Vaknade med ett leende på läpparna.. :D
flög ur sängen och såg det underbara vädret ute så blev då ännu gladare, SNÖ!! men tror de kommer försvinna fort  *tråk*
har sen bestämt med Sofia att vi ska umgås imorron!! *Längar*
först bjudna på mat och sen ska vi ut och leka vid gylle i det nya leklandet!!
Eller om vi leker först och käkar efter de, jag vet inte, men skoj ska de bli iaf!
Aline har ju tjatat om Alva sen vi var på jungelboken så..

Nu ska jag diska å sen natta aline så hon är pigg till imorron, vill j uslippa väcka henne så hon får ut mesta möjliga av dagen!

Och du, jag mår skit bra idag.. Finns någon som gör mig glad nu, och alltid spännande att kolla mailen.. *hihi*


Kommentarer
Postat av: Fia

vad kul att höra att du mår så bra!!!!!!!

2008-03-18 @ 16:57:29
URL: http://sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0