23e-15e Maj

japp.. 23e var jag och lämnade lite prover på VC och så fick jag blodtrycket kollat igen, nu låg de på 155/92 s¨de är ju alldeles för högt nu ist  =( Varför kan jag inte bara så må bra?
aja, åkte till Sötsak sen på em, och vi lagade mat på kvällen, eller jag lagade mat och  Markus vilade på soffan efter att ha jobbat en massa. Han va lite trötter stackarn. Efter maten blev de sängen iaf, eller jag försökte få med mig Markus till sängen men han somnade i soffan och kom väl trippande sen på natten men då sov ju jag  :P
aja, lördagen startade med en promenad medans M plockade med lite annat på gården, sen åkte vi lite bil och hälsade på hans kompisar. Sen blev de lite fest på kvällen. De va hur skoj som helst!! Va inte upplagd för nå festande men fick ju iaf en RIKTIGT lyckad kväll!
Skoj som faan hade jag. Och va duktig och blandade inte massa olika dricka så jag mådde fint i morse.
Men jag tror även att vi va hemma i skaplig tid på natten, hade iofs ingen som helst koll på klockan men jag tror de iaf.

Sen blev de lite mys i sängen fram till 11 i morse sen var de dax för mig att ta mig hem så stannade jag och hämtade upp Aline på hemvägen.
En sjuk Aline fick jag med mig hem  =(
Nu innan jag gav henne Alvedon så låg tempen på 38,9 och hon är hängig och vill inte äta.
Hoppes de ger men sig fort!!

Nu ska jag göra lite kvällsmat och sen försöka få aline att sova tidigt, sömn är ju trotts allt den bästa medicinen när man är sjuk.

Ha de bäst!!! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0