ÄNTLIGEN SNÖ!!!!

ja, så hade jag uttryckt mig om de hade varit nångång mellan december och februari nu, men de är de INTE, de e 18e maj och de är VITT UTE!!!!
SJUKT!!!

Här kommer två bilder, den första är från 17'e maj och den andra är från idag, 18'e MAJ alltså!!!

 <-- Bilden tagen mellan Ludvika och Borlänge 17'e maj mitt på dagen
 <-- Bilden tagen alldeles nyss vid min uteplats hemma i Djurås

Va fan är de som händer med vårt väder?

Helgen har varit lugn iaf, i fredags åkte jag till Lindesnäs på premiären, men de va ingen höjdare vill jag lova, vägen dit var ett helvete då de va "snö-storm" de snöade som faan men de blåste inte.
kom dit strax efter 23 och hittade på Markus och co rätt fort, va där en timme sen åkte vi hem, Markus följde med hem till mig, såå mysigt!
Gick ju inte att vara i lindesnäs, de va ju svinkallt på logen så.
När vi vaknade på lördag morron så åkte vi hem till mamma och hämtade Aline och sen skjutsade vi hem Markus, eller inte ända hem men nästan iaf, så tråkgit när de e så långt!! Tar ju iaf 1,5-2 timmar att åka..
men bara att bita ihop, han gör mig ju så lycklig iaf  ;)

Lördag kväll va jag och aline hemma bara och myste iaf, Anders Wallman ringde på kvällen och vi pratade ett bra tag om allt möjligt, vi räknade ut att vi inte umgåtts på tpy 8 år eller nå, och har setts en gång där emellan en snabbis bara, hejjat på internet nångång åxå men mer än så har de inte vart, vi hade ju hur mkt som helst att prata om!
Hade kunnat setat hela kvällen om jag inte var så trött. hehe
Ska försöka klämma in en fika snart med honom iaf, ska bli kul att träffa honom igen, de e ju faktiskt inte ens långt mellan oss så.
man får ju skämmas, tappat kontakten med massa folk efter jag fick lilla aline.. Men sånt som händer antar jag.

Nu ska jag ta tag i dammsugaren och röja lite här hemma, de behövs verkligen då de ser ut som en bomb har slagit ner här hemma, speciellt på alines rum, leksaker ÖVERALLT!!!!

HUH!!

Just ja, var ju till min hjärtläkare i fredags, anledningen till att jag svimmade här om dagen va iaf för att jag har svin lågt blodtryck  :S mitt normala tryck ligger på 127/82, och runt de har de legat de jämt, men nu när dom kollade så låg de på 113/62, så inte konstigt att jag blir yrslig lätt och är jätte trött jämt. vad sa's de mer da? hmm, jo att jag måste gå ner i vikt om hjärtat ska orka nu när hon fick lov att minska på medicinen eftersom de är medicinen som sänkt blodtrycket.
Tog även an massa blodprover som jag får svar på nu i veckan, bland annat ett prov som visar om man har hjärtsvikt, ett som visar om man har järnbrist, finns ju risk att jag har de då jag blöder som faan när jag har mens, de kan ju åxå vara en orsak till att jag är så trött.
Nej, nu ska jag ta tag i dagens sysslor!!


Ha de bra nu allihopa.. Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Katta

Hej hej

2008-05-18 @ 17:52:39
URL: http://haxahjartafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0