Inte enligt planerna

nej, dagen blev inte som planerat!
Men hann med att putsa fönstren och dammsuga en snabbis, sen va jag till borlänge och besiktade om bilen.. så nu är de bara att tuta och köra ett år till.. men tror jag gör mig av med den i slutat av sommaren..
visar sig.
sen sprang jag runt på kupolen och handlade massa paket till Aline..
nu ska jag sätta mig och slå in dom.. men hade visst ingen tejp hemma så jag har tur att tina är påväg hit strax och hon tar med de till mig.. snällt va??
Älskar min lilla tinis jag!!!!

Nu e de bara att sätta igång här.. puss hej!!!


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

haha, gissa vad, Tina glömde tejpen.. haha!
Så vi slog in paketen med raggartejp så dom blev så snygga så  :P HAHA
Men jag tror faktiskt inte att Aline kommer bry sig i hur de ser ut utan de e innehållet som är de viktiga, har ett paket kvar att slå in men vet inte hur jag ska lösa de för de e stort och otympligt..
hmm..
morgondagens planer blir kupolen med Tina, hon skulle köpa byxor, jag vill åxå ha men de finns de ju aldrig nå pängä till... HATAR ATT VA FATTIG JÄMT!!
Jag har ju fan bara 2 par byxor som är hela och som man kan visa sig bland folk i tror jag..
och knappt nå tröjor  =(
BLÄÄ!!
men men, får gå runt som en trashank tills jag vunnit på lotto eller nå.
Efter kupolen så blir de till att sola solarium, inte gjort på miljoner år typ så får se hur de kommer gå.. måste försöka få lite färg och när tina sa att hon ville de så då ska jag hänga med.. mamma tar aline en stund då iaf så. nu ska jag krypa ner bredvid Aline som inte kan sova  =(
å jag som är såååå trött!!!!!

Natti natti!!!! Bye

Hatar mig! Hatar känslor! Hatar att vara arbetslös! Vara hemma med sjukt barn typ jämt vilket inte är så skoj när man e arbetslös och måste tacka nej till de lilla jobba man får!! Hatar MIG! Hatar mitt liv just nu!!!! FAN!!!
Vafan ska jag vara kär för? FAN VA ONÖDIGT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0