jaha

då är den stora dagen snart slut da..
är besviken på alla som inte kunnat höra av sig om de kommer på fredag eller inte, som de ser ut nu så blir de knappt nån alls.. :( och dom som kommer ska vara nyktra så de är ju skoj.. blir bara jag, madde och calle som dricker verkar de som..
skoj!
aja. får se om de blir nå över huve taget...
lite mat blir de iaf men får se om de blir nå utöver de..

fick skäll av en granne idag åxå om att jag har katt!!!!
faan va irriterad jag är! mina katter är inte ens in på de området och springer!!!
JAG KOKAR!!!
fy faan!!! hon skulle ha ut gift och massa så katterna som är där skulle dö, hur fan kan man vara så dum i huvet? är de inte bara att hon sprutar vatten på dom så dom fattar att dom inte är välkommna där? dom lär ju sig efter ett par gånger då.. hon har visst anmält alla som har katt häromkring till soc åxå, hon skulle se till att alla katter blir avlivade.. FYY FAAN!!!

aja, jag skiter i va hon säger, vet ju att mina katter inte är hos henne och springer iaf för hon har hund och dom är livrädda för hundar.
och dessutom va den katten hon va mest irriterad över svart och de är inte mina!!

och de brinner i min hud åxå, visst varit i solen för mkt.. så kan de gå!!!

nu ska jag njuta av en kall öl på baksidan innan jag ska hoppa i säng och sussa, man måste ju få fira sin dag på något vis tycker jag.. eller?? :D

Markus kom hit!!! Varför ska de va så långt för??? :(

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Katta

Grattis i efterskott!

2008-05-30 @ 01:58:19
Postat av: Mia

Hej gumman och ett stort GRATTIS i efterskott :o)
Många KRAMAR från oss alla i Hedby.

2008-05-31 @ 09:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0