MIN RYGG

vette 17 va jag gjort men ont som faan har jag.. känner mig som en gammal kärring!
i vekryggen gör de nå förbannat ont, började i förrgår och de verkar bara bli värre och värre.
Undrar va jag gjort, jobbade på dagiset då så risken är ju stor att jag lyft nå barn lite tokigt eller nå.. hoppas att de släpper till imorron iaf så jag kan ut och köra elli som planerat..
längesen jag körde henne nu så ska bli skoj att se om hon försöker dra iväg med mig

team Brolle gick iaf vidare ikväll så nu är de Brolle mot Cans i final nästa vecka i Körslaget!!
Väntar med spänning, men va kass jag är på att hantera spänning har jag märkt, klarade ju inte ens av att sitta i soffan och vänta på svaret utan jag gick fram och tillbaka här som en nervig gammal kärring med rygg ont typ..
Nästa vecka stänger jag väl säkert av tv'n i väntan på resultatet och slår på den två sekunder senare när svaret är sagt..
Fjolla som jag är..

Nu ska jag sova och drömma nå mysigt hoppas jag.. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0