Önskelista

ja, en sån måste man väl ha när man ska till och fylla år?
min är nog inte så lång, och inte vill jag fylla heller.. har alltid sagt att 25 blir en jobbig ålder att inta, men jag har nog inte så mkt val.. ÅNGEST!! Då har jag ju närmre till 30 än till 20.. USCH!!

men men, listan da..

*Kärlek
*KLÄDER - är i stort behov av kläder!(presentkort så jag inte blir missnöjd eller att de inte passar)
*Pengar

Nån som vill med på Brolle i sommar? Han kommer ju till ludvika, borlänge, rättvik, sandviken, och Insjön
så de blir ju inte så långt att åka.. och jag kommer åka till alla ställen om jag inte jobbar vill säga.. :P lite tråkigt att åka själv bara  =(

Nu ska vi klä på oss och gå ut och ta en promenad.. Imorron ska jag och kolla hjärtat iaf håll tummarna för mig då  ;P




Kommentarer
Postat av: Fia

JAG VILL MED!!!!!!!!!

2008-05-15 @ 20:24:46
URL: http://sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0