Svimmad?

ja, jag tror jag svimmade av idag. Låg och vilade intill aline och så kvicknade jag till av att telefonen ringde.
Skulle gå in i köket och svara, men helt plötsligt så vaknade jag liggande på golvet, slagit i huvet känner jag, men värst är båda knäna, dom gör ont som faan!! Kan knappt gå  :(
vette fan va som händer med mig, rejält förkyld är jag då iaf, inte lika ont idag som jag hade igår när jag andas iaf, men hostan har blivit värre ist, inte fått sova många minuter inatt inte.
FAN!!
vågar ju inte vara själv hemma om jag ska hålla på och svimma heller, men har inte så mkt val, bara att hoppas på att de inte händer igen, men de e ju farligt, man kan ju ramla och slå sig allvarligare så man kanske inte vaknar. Tror att jag fick ett blodtrycksfall eller nå, usch, länesen jag va såhär sjuk.
Men fattar inte vafan de är med mig och min kropp, de e fan nått hela tiden.. BLÄÄ!!!

Saknar Sötsaken!!!

Puss på min underbara Aline!!!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Du förtjänar allt gott här i livet gumman!

2008-05-13 @ 16:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0