Trötter

ja.. nu e jag bra slut.. ska snart se på körslaget, sen blir de att sova tidigt..
Var hos Markus från igår till idag, de var trevligt och aline stortrivdes där tror jag.. synd att de är så långt emellan bara :( 16 mil den väg som vi åkte, men de är kortare via lindesnäs men då är de inte så bra väg ist så jag tror de jämnar ut sig ändå.
Håller tummarna för de här nu, men samtidigt så vill jag inte hoppas på nå efter allt skit som varit
får se vad som händer.. sitter väl här sårad igen i slutändan är jag rädd..
men men, kan ju ske under här i livet sägs de..

Nu ska jag bänka mig i soffan en stund för att de på Brolle..


"Ett litet hjärta,
står ensamt och gråter.
Sårat många gånger,
men ändå det förlåter.
Sliter i det gör många,
de bara tar och tar.
Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar.
Lurat av många,
de leker med det lätt.
en aldrig att någon vill behålla det
på något konstigt sätt.
Varför vara med i leken,
när man inte reglerna kan?
Varför tro på kärleken,
som sägs vara sann?
Varför leka med andras hjärtan,
när man har varsitt?
Varför är detta lilla ensamma hjärta
JUST MITT??"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0