Uppdatering

Uppdatering av min önskelista:

*Kärlek
*KLÄDER - är i stort behov av kläder!(presentkort så jag inte blir missnöjd eller att de inte passar)
*Pengar
*Systemkamera
*Roliga sällskapsspel
*Ny soffa
*Lotter
*Hårfön - Har bestämt mig för att spara ut håret igen :D

den 30'e blir de fest hemma hos mig skulle jag tro, om mamma kan ta Aline då vill säga, men de tror jag hon gör.
Så vill du komma så säg till senast 28'e så jag vet hur många de blir, tänkte göra nått att äta och sen blir de kubb och alkohol!!! Alkoholen får ni stå för själva tyvärr, dricka till maten fixar jag iaf.
Hoppas de kommer några iaf man fyller ju faktiskt bara 25 en gång i livet så  :P

Puss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0