jag blir så less..

...på den här j**vla hostan som håller mig vaken.. från 4 inatt har jag varit vaken och fått massa hostattacker! JOBBIGT!!
Nån som vet nå bra bot??
de är ljup hosta som gör skiiiit ont!
:(
Förresten så hade kärringen på sjukvårdsrådgivninen FEL, jag hade visst öroninflammation som jag misstänkte!! Och de va inte normalt att han sådär ont utan att de va nå fel!
JÄÄVLA SJUKVÅRD!!

På Tisdag ska min lilla ängel in och kolla hörseln.. jag tror nämligen de är nå knas med den, men dom sa att de är svårt och kolla hörselt på små barn  :( men fan de måste ju gå?

Nu ska jag ta tag i disken iaf..

BLÄÄÄ!!! sen dammsuga  :( vilekt betyder ett helt tränings pass i mitt mående och jag kommer därmed hosta ihjäl mig :(

Puss Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0