KLAGA!!!

ja.. nu ska jag KLAGA!!!!
jag mår så jääävla dåligt!!!
Fick pencillin i onsdags mot lunginflammation och bihåleinflammation..
blev pigg torsdag och fredag! å tänkte JAAAAA!!!!!
men så på fredag kväll började de om igen.. jag å Tina kollade på film och jag kände mig skit trött..
Hade 38.7 i feber när jag kom hem  =( Hoppas inte Tina blivit smittad av nå skit nu bara, men läkaren sa att jag va smittfri.. men men
Å nu idag så är jag verkligen skit dålig..
hostar såfort jag rör mig lite typ, kroppen orkar inget alls, hade 38,5 i temi i morse, men nu har jag nog mer.
Ont i halsen som faan på höger sida, on i höger öra så jag gråter emellanåt. Och lutar jag mig ner för att sätta på mig skor eller strumpor så svimmar jag nästan av de smärtande trycket i huvet..
vågar inte sova ifall  jag inte vaknar igen.. usch!!!
funderar på att gå till mamma å pappa å sova där men jag orkar inte klä på mmig å gå den korta biten för när jag gjorde de tidigare idag så trodde jag hostan skulle ta dö på mig när jag kom fram  =(=(=(
FAAAAN säger jag.. å har bara 2 veckor kvar i skolan sen måste betygen vara satta  :(
har inte mkt kvar men är jag sjuk så är de ju mycket..
BLÄÄÄ!!!!
nee, fyy fan såhär sjuk kommer jag inte ihåg när jag sist va ens..

nu har klagat klart å ska lägga mig å se på tv..

men ville ha nå gott att knapra på och tycka synd om mig själv lite.. men men, får nöja mig med lite te...

Nattinatti!!!! Saknar min lilla Aline!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0