KLART

ja.. andra bihålan spolades idag och ni fattar inte vilken skillnad de blivit, känner mig som en ny människa! Helt underbart och idag kändes de inte när läkaren stack in nålen, fan vilken skillnad de kan vara beroende på vem som gör de..
men spolningen gjorde däremot ondare idag, de va för att de va mer stopp på vänster sida sa hon..
nu mår jag fint iaf  :D
skööönt!
ska hämta aline strax också, ska köpa en hamster har jag lovathenne så har hämtat hem buren från mamma idag..
men tror vi åker å köper den imorron för jag orkar inte idag  :P men vi kan fixa ordning buren iaf idag.. ska till kvarn och kolla om dom har spån och hamstermat..
Fick tårta hos Sanne igår *mums* men jag skämdes lite jag hade ju glömt att hon fyllde år.. *suck*

Aja..
Ska fixa lite nu sen hämta aline.. puss hej

Kommentarer
Postat av: Fia

Skönt att det känns bättre=) Kraaaam.

2008-11-26 @ 08:34:38
URL: http://sozzi.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej fia!

Läst din blogg lite då och då..Men varit för lat för att lämna en kommentar men nu så var det väl dax tyckte jag! Även jag har skaffat mig en blogg, du ser ju adressen här ovan om du skulle vara nyfiken =)!

ja spola bihålorna har jag själv varit med om, ingen trevlig upplevelse eller! Hoppas allt är bra med dig förutom det då! Kram Anna

2008-11-28 @ 12:39:15
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0