Kupolen

ja, en kväll på kupolen blev de, halva priset på alla reavaror på kappahl och 30% på ordinarie priser, så va dit och fyndade som 17, 11 plagg blev de för endast 455.50, de kallar jag FYND bara två plagg till mig iofs men aline fick ju många.. blir lite i julklapp till henne.
Hon va ju inte med och handla, både hon och jag hostar som faan så hon fick vara hos sin farfar under tiden, vilket hon verkligen uppskattade! Och han med för den delen..
Sen hämtade jag henne när vi skulle hem, Sanne (grannen ovanpå) va med åxå och hon fyndade en hel del hon med  :D
nu är vi hemma och ska sova iaf.. ska se på 1an nu 21.30 VIKTIGT!!!

Sen blir de natti natti! Jag är inte i skolform imorron heller skulle jag tro  =(

SUCK!!!!
Ska ha lite barnvakt i helgen så jag kan göra klart lite till skolan eftersom jag varit sjuk hela denna vecka och största delen av förra veckan med.. :(
men men, jag tror jag fixar de ändå..

Nu blir de sängen!!
Puss Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0