LESS!!!!

ja.. fick hem en sjuk aline idag, men somvanligt så är de ju bara mig hon är riktigt sjuk hos, hon hade 38,7 grader feber efter 1 timme hemma så jag tror nog hon hade feber även före de..
hon spydde som faan och nu hostar hon massor..
och jag har bestämt mig, jag ska klara mig helt själv, tänker inte prat med någon alls. Mina såkallade vänner finns ju inte eftersomdom går till Anders å snackar skit så. Och nån på psyk tänker jag inte snacka med för de kommer ju fram iaf.. och jag kan inte garantera att de inte händer nått igen som skulle göra att saker kommer fram. Jag tror ju inte de blir nå igen men man vet ju inte vad framtiden har med sig!
Får jag inte veta vilka som säger vad så kan du bara ta å hålla käften, och att jag mår dåligt har ingen annan att göra med, de e ju för faan mkt hans fel eftersom han blockat mig från alla vänner så..
HÅLL KÄFT!!!!

ähh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0