Lista

1. Ta fram din mobil

2. Bläddra igenom din inkorg

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et

4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?

Nej de kan jag inte, jag har inte två däck med mig heller.
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?

Jajamän!
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

På att kramas och lite mys och kel.
4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Ja de var väl en sådan kanske hi hi
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

God morgon sötis hoppas du sovit gott de gjorde tydligen jag så jag blev lite sen idag hi hi
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Ja det låter bra.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?

Kan du rida med mig imorgon?

8. Vad vill du höra mest av allt?

Klart jag har ditt hemnummer

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?

Börjar va bättre, dä vet jag inte, bara tänkte om du ändå var barnfri nån dag.

10. Din romantiska replik?

När du vill.
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

 Hehe har hänt ;)


Kommentarer
Postat av: Fia

hahaha.. visst är det kul=)

2008-10-11 @ 08:29:37
URL: http://sozzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0