suck igen

idag har jag ont i huvet som faaan!!!! USCHA!! Men de beror på för lite sömn under helgen är jag helt 100 på.. och idag när jag skulle sova ikapp lite så ringde nån å väckte mig, FAN!!!! Ska slå av ljudet och dra ur hemtelefon nästa gång jag ska sova, kom ju hem i morse så är inte så pigg nu, tryckte av ljudet först och tänkte skynda mig att somna om men då ringde han igen så va väl lika bra att svara da och då kunde jag ju inte somna om mer.
Varför ringer man flera gånger i rad för? Folk kan ju faktiskt vara upptagna med nått, eller ja jag får ju inte vara upptagen med nått tydligen. Aldrig mer vakna nätter kan jag ju säga iaf!!!
BLÄÄ, men helgen har förutom sömnbristen varit helt underbar :)
Har dock inte ens öppnat en skolbok som faktiskt var planerat, hmm, kommit så mkt annat i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0