1000 saker att göra

å ändå sitter jag här.. FY på dig Sofia!!!
men men, inte uppdaterat på länge ju så tänkte göra de lite snabbt innan jag kör igång med dagens sysslor!
Ska börja med kryssningen då, den va suverän men nu har jag  bestämt att inte åka med aline mer för hon ska inte behöva se sånt fylleri å spyor å sånt.. de är inget för barn.
här kommer några bilder iaf  :)

I bussen  På en sten i Gävle BroGävle Broute på däck på båten

Vi åkte med Sanne och Isabelle som bor ovanpå oss  :)
En trevlig resa, hoppas bara inte Sanne tog illa upp för mitt dåliga morgonhumör  :P Bussen gick ju 06.00 från blge hehe

satt ju hårmodell för Wella i onsdags åxå, och här kommer före och efter bilder:

Före:
 

Efter:


Så, nu har jag svammlat iklart för idag.. så bli att ducsha nu å sen andla lite å sen fika med Hasse..
Ikväll de blir de festa!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart söt dotter! =)

2008-09-28 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0