ååhhh!!!!

matteprovet gick bra iaf..
sköönt!
Och hur hade jag de i helgen da? Fredagen (mötet) gick åt helvete iaf, jag klarar de inte helt enkelt, de bara är så.
Jaja, skit samma, tänker inte sätta mig där igen iaf.
Fredag kväll va jag å mamma å en kille hon jobbar hos på GREASE, fyy faan va bra den va!!!! Blev riktigt impad!!
Duktiga killar och tjejer!

Å så lördagen da.. ja du, den va ap skoj, sandra va skoj att ha med som sällskap.
Vi åkte med Conny dit å men sandra gck hem tidigare än oss..skoj va de iaf å så in i bomben god mat, men som vanligt så lägger jag mer på tallriken än vad jag orkar äta upp.. men jag bytte plats så ingen skulle veta att de va jag som inte orkade äta upp.. HAHA!!!
Aja, en helkul kväll iaf men kanske lite för mkt alkohol kände jag påvägen hem och dagen efter.
Aja.
Nu e jag hemma med en sjuk Aline igen iaf, hoppas hon blir bra fort för jag hinner inte med i skolan annars. Hon hade som högst 40 grader idag och hon har jätta ont i halsen och en konstig knöl på halsen som jag ska be att nån kollar imorron tror jag, hoppas hon sover bättre inatt iaf för vi va vakna från tre inatt så blir tidigt i säng ikväll skulle jag tro.. kanske lurar hit Conny en stund om jag orkar.. om ha inte är rädd för att bli smittad såklart..
Puss Hej


Kommentarer
Postat av: Miya

Okej. Men det här va höstblåsor (hand, foot and mouth dises), halva dagis har/haft det nu. Så nu är hon frisk igen =). Kram

2008-09-04 @ 20:17:47
URL: http://miaknutsson.blogg.se/
Postat av: Miya

Är det inte en sköldkörteln på halsen ?

2008-09-04 @ 20:19:24
URL: http://miaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0