är såå jäävla förbannad

ja, jag är förbannad på T, å jag är förbannad på S
blir så in i helvete less, trodde jag hade en sann vän i henne, men de visade sig vara falskt.
En jävla bluff bara för att kunna skvallra och snacka skit till T.
Men en stor eloge till M på buggen igår iaf :) kändes riktigt skönt att kunna bugga med honom utan att blir mördad.. för hans kära vän T ville nog helst att M skulle göra de om han fick tillfälle.. men icke da, gick ju till och med att föra ett normalt samtal.
hmm.. förstår inte hur faan folk tänker.. jag ska få ta skit för att en annan människa varit elak mot mig och gick bakom ryggen å hade dubbelförhållande och känslor för ytterligare en till... är de jag som varit dum i huvet då???
varför ska JAG få ta skit för de?? Tala om de för mig är du snäll T! Är de kul att smutskasta en annan människa så denne blir hatad för att DU gjorde fel??? För att du inte var stark nog att bara göra slut, för att du va med flera samtidigt osv.. JAG BLIR SÅ LESS!!!! Vafan ska jag leva för? Å så fort man säger nånting som är lite dumt då rappoteras de till mina föräldrar.. WHY?? jag är ingen unge!!!!! jag vill inte blanda in dom FATTA!!!!!!
Å S ska fan inte yttra sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0