Kommentar

ja, fick en kommentar från nån feg anonym sak.. och undra vem som ältar ja när de e HAN som fjantar, såfort han har kompisar med sig så kan han inte ens hejja eller vara i närheten av mig, men när man möter honom när han är själv så är de nå helt annat, å i mail skriver han kram å så där ingen annan kan se.. lägg dig inte i vem du nu var som skrev ingen vet nå om de som va mellan oss mer än jag å han och än en gång jag skriver om VAFAN jag vill.. och nej jag har inte varit en ängel, men en sak är jävligt klart och de är att jag ALDRIG varit otrogen! Aldrig flirtat vid sidan av ett förhållande eller ljugit om sånna saker!
Och om du läst allt jag skrev så ser du att jag inte ältar, jag ifrågasatte varför JAG ska få ta skit för att HAN va dum i huvet....
Fegt som faan å inte våga stå för vad man säger och tala om vem man är... skrattretande!
sluta läs min blogg för faan om de stör dig/er!!!!!
Jag skriver va jag vill och "ältar" vad jag vill!!!!!
hohohohohahahahahahahahihihihihi

de är skoj de här!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dig

2008-09-18 @ 00:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0