Lista

jag fick lov att sno en lista av Fia (www.sozzi.blogg.se) för att ha nått utanför skolarbete att göra i några minuter..


Vem sms:a dig senast? Anders W
Vem kysste dig senast? Conny
Vem kramade dig senast? Aline
Vad har du för bh på dig just nu? Sprot top
Vad har du för trosor på dig just nu? svarta hipster.

Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Det står "Jo nog är ja på jobbet men det var segt i dag.. Fan vad skoj bir skoj å se hur det blir.. :) Kram" Det är från Patrik.
Vad brukar folk få för intryck av dig? Att jag är glad, social och vissa tycker att jag kan prata lite mycket ibland kanske 
Har du någon gång klätt dig horigt? Tror inte det
Har folk kallat dig slampa/bitch/hora? Japp!
Har du kallat någon för slampa/bitch/hora? Ja, i min undom  :P

Har du slagit någon riktigt hårt? Japp, men han förtjanade det såklart
Använder du parfym? Ja

Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? Mina ögon, brösten.
Vilka slags killar faller du för? Snälla
Vad kollar du på först hos en kille? Fötter och skor
Vad är klockan? 14.45
Vilken färg har din mobil? silver och plommon
Vad ska du göra nu? Hämta Aline på dagis
Har du svårt att släppa andra tätt inpå livet? Olika beroende på vem å på vilket vis vi känner varann
Är du social? Japp
Känner du att du orkar en fråga till? Ja

Vad tänker du när du vaknar? åhh nej!!

Kan du gå utan smink? Självklart!!!


så va den avklarad.. ska uppdatera lite från kryssningen å så sen men just nu är jag alldeles för borta i skallen för att kunna de.. är arg å irriterad å lessen över så mkt så..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0