Nöjd

ja jag är NÖJD, fick tillbaka mitt Engelska prov idag, och jag fick VG på de.. helt otroligt, knns lite roligare när man får tillbaka prov och fakiskt ser att man KAN de man håller på med.. :)
Jag är fan bäst på allt tror jag  ;:P
Jag lever i en komisk värld, jag skiter i vad andra säger om mig, för jag vet ju själv sannigen i mitt liv, eller hur?
så alla får tro på vem dom vill för jag VET ju hur de ligger till i mitt liv, eller hur?
de som varit i mitt liv är de ju faktiskt bara JAG och de som varit inblandade som verkligen vet hur de ligger till. så jag skiter i vad andra säger, för jag VET!!!
Inte jag som varit otrogen, inte jag som söker annat när jag är i ett förhållande, inte jag som inte vågar göra slut om jag hade velat.
Ett exempel da, är man aktiv medlem på match.com, MP och andra dejtingsidor om man har ett förhållande? Alltså att man inte kan stå för att man har flickvän/pojkvän heller?
Ähjh.. vafan ältar jag i de här för?? Onödigt!!!
Jag VET och jag står för de jag VET!! 
Vem folk vill tro på är sen upp till var och en, men synd om de som blir lurade och kommer att bli sårade när sanningen kommer fram bara...
Nu ska jag hämta min kärlek på dagis och sen gö mat å ut med hästarna en vända.
Sen blir de myspys  ;)

"Att ha barn, är som att ha ditt hjärta springandes utanför kroppen!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0